Uruchamiając biuro własnej firmy warto pamiętać nie tylko o zatrudnieniu jak najlepszej kadry do obsługi klienta, lecz także o drobiazgach, które czasami mogą zepsuć całkowicie efekt, a następnym razem są kluczem do sukcesu. Biuro firmowe musi się mieścić w budynku, który atrakcyjnie wygląda z zewnątrz, lecz jest także zadbany wewnątrz. Spadający tynk czy zapach wilgoci nie zachęci klienta do wejścia do konkretnego budynku, więc trzeba wziąć pod uwagę opinię klienta przy wyborze budynku na biuro, bowiem niedroga lokalizacja nie zawsze przyniesie jakiekolwiek zyski, nawet takie, które pokryją nam koszt jej wynajęcia, jeżeli każdy klient będzie się bał wejść do biura znajdującego się w zrujnowanym budynku. Nawet, jeżeli biuro zlokalizowane jest w nowoczesnym i eleganckim budynku warto zadbać o jego wnętrze. Na co zwraca uwagę klient po przyjściu do biura? Przede wszystkim na to co znajduje się na równoległej ścianie do wejścia i na posadzkę. Stara wykładzina, czy brudny dywan z pewnością nie zrobią na kliencie pozytywnego wrażenia warto więc przed otwarciem biura zwrócić uwagę na to czy podłoga jest równa i nie ma zniszczeń oraz na ściany. Na ścianie usytuowanej wprost wejścia można powiesić plakaty wadowice z propozycją firmy, lecz równie dobrze jakiś obraz ręcznie malowany czy doniczki z kwiatami, w taki sposób klient zobaczy, iż firma dba o dobrą atmosferę, a nie tylko o swój zysk. W biurze muszą znajdować się również krzesła czy kanapy dla klientów, którzy muszą poczekać na swoją kolej. Dobrze jest obok nich umieścić stojaki reklamowe wadowice lub też stoliki z ulotkami czy katalogami z ofertą. W ten sposób klient nudząc się czekaniem na swoją kolej może zapoznać się z obecną ofertą firmy. Na biurku każdej z osób pracujących w takiej jednostce powinny pojawić się również wizytówki wadowice, żeby klient mógł otrzymać informacje kontaktowe osoby, która zajmuje się jego interesami.