Reklama winna charakteryzować się prostotą odbioru przez ewentualnych kupujących i jest to rzecz niezaprzeczalna. Istotne jest nie tylko to, aby w łatwy sposób doszła do odbiorcy, ale powinniśmy zwrócić uwagę na to, że powinna mieć charakter emocjonalny, racjonalny a także etyczny. Te trzy składowe reklamy zdają się być konieczne, w każdego rodzaju nieźle skonstruowanej reklamie. Charakter racjonalny polega na tym, iż wyróżnia się przedstawieniem zysków odniesionych przez kupującego przez zakup promowanego produktu. Właśnie z tego powodu reklama sponsorowana winna budzić zaufanie, iż wiadomości podane w reklamie są prawdziwe. Charakter uczuciowy polega na odwołaniu się do przeżyć widzów, którzy ją widzą. Wiadomo, że każda reklama odwołuje się do innego gremium, inni adresaci reklamy będą oglądali reklamę obuwia, a zupełnie inni klej do protez. Na czym polega wizerunek etyczny reklamy? Ani jedna reklama nie może być pozbawiona charakteru moralnego, to znaczy, iż musi odwoływać się do zasad zachowania, które są właściwe. W takim układzie linki sponsorowane powinny nas transponować do reklamy, która jest zbudowana szeroko oraz oddziałuje we wszelakich aspektach na kupującego. Całość tego ma skłonić zwykłego człowieka z ulicy, aby zakupił reklamowany właśnie towar.